BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 19, 2009

sunyi ku rasa...


sekarang aku rasa amat sunyi..esok hari raya..aku masih menunggu satu panggilan dan nada dering di nsetku..tp sehingga kini aku tak terima sebarang msj dari die..mengapa sukar die memaafkanku sedangkan sudah berulang kali aku mengakui kesalahanku dan berulang kali juga aku sudah berusaha untuk melembutkan hatinya tp sehingga saat ini die masih tak dapat menerima aku seperti dulu...aku amat merindui die dan aku amat merindukan kenangn aku bersama die..aku sedar memang sukar untuk die melupakan apa yg aku lakukan untuk die..tp aku sedia melakukan apa saja utk menebus kesalahan aku terhadap die..tp cuma satu je aku pinta..kembalikan lah saat terindah aku dulu bersama die..kembalikanlah die yg dulu..semoga di aidilfitri ini akn terbuka hatinya utk kembali menerimaku yg telah menyakiti hatinya..

0 comments: