BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 21, 2009

-hidupku kembali ceria tp mengapa seketika-


adakah perasaan ini akan kekal untuk selamanya..?
mengapa manusia akn mengecapi kebahagiaan itu hanya seketika?
adakah ini dinamakan cinta?atau ini dinamakan lumrah kehidupan sebagai manusia?
aku tahu sebagai manusia kita harus bersyukur dengan ape yang kita dapat walaupun pahit kita harus telan jua..tp kekadang aku merasakan dunia ini tidak adil bagiku..
mengapa???mengapa ia berlaku terhadap diriku..saat aku merasakan gembira,itu hanyalah seketika..aku lebih merasa sengsara dlm kehidupan ini walaupun ku terpaksa akur dengan kehendak illahi..aku pasrah dengan takdirku..senyuman yang aku ukirkan adalah palsu semata-mata...manusia tidak dpt melihat dlm hati kita,manusia hanya dapat melihat diriku dr luarannya saaja tp sebenarnya aku sunyi,sedih dan sengsara dlm kehidupanku..begitu byk masalah yang menimpaku..yg paling aku sedih dan kecewa pabila aku tak dapat berkongsi rasa sedihku bersama dengan orang yg ku sayang...setiap kali aku memerlukan orang di sisiku setiap kali itu jualah dia pergi meninggalkan ku..aku tidak salahkan dia kerana aku memahami apa dirinya sedang fikirkan..aku tahu dia merasakan diriku gembira dengan kehidupanku tatkala aku senyum keriangan..tp hakikatnya aku sangat memerlukan dia berada di sisi ku untuk berkongsi pahit manisnye bersamaku....apa yang aku mampu lakukan hanyalah berdiam diri dan berdoa serta bertawakal kepada Allah Yang Maha Esa....

0 comments: